SCHOENEN RUILEN EN RETOURNEREN

IK WIL EEN ARTIKEL RETOURNEREN, HOE WERKT DAT?

Volg onderstaande stappen als je een artikel van Cozas terug wilt sturen. 

1. Ga naar ‘artikelen terugzenden’ en selecteer de bestelling en de artikelen die je wilt retourneren. 

2. De artikelen die je wilt retourneren leg je in de doos en plak het meegeleverde retour-etiket op de doos over het originele etiket heen.

3. Geef je retourzending af bij een PostNL punt en bewaar het verzendbewijs goed. De retourzending is geheel kosteloos.

4. Na ontvangst van je retourzending ontvang je een bevestiging per e-mail en worden de artikelen binnen 2 weken verrekend.

Als je de overeenkomst herroept, betalen wij het aankoopbedrag (inclusief standaard verzendkosten) zo snel mogelijk terug, maar uiterlijk binnen 14 dagen na herroeping. Wij mogen wachten met terugbetaling tot wij de artikelen hebben teruggekregen, of je hebt aangetoond dat je de artikelen hebt teruggezonden, al naar gelang welk tijdstip eerst valt.

 

Ben je in de buurt van Harderwijk? Kom dan gezellig langs in de store aan Donkerstraat 15 om de schoenen te retourneren. Dan ontvang je direct je geld retour of kun je meteen een nieuw paar uitzoeken, als je dat zou willen.

Voorwaarden retourneren

Indien deze:

  • Ongedragen zijn
  • In originele staat
  • Voorzien van originele labels en etiketten

Als je op rekening hebt besteld en nog niet hebt betaald zijn dit 14 dagen. Dit geldt ook voor artikelen in de uitverkoop.

Het passen van artikelen is uiteraard toegestaan. Wij raden je daarom aan de schoenen op zachte oppervlakken (bijv. tapijt) te passen en uit te proberen. Labels en etiketten mogen uitsluitend verwijderd worden indien dit het passen en beoordelen van het artikel verhindert. Indien je het artikel wilt retourneren, zorg ervoor dat je het artikel niet vies maakt en in de – voor zover redelijkerwijs mogelijk – originele staat en fabrieksverpakking naar ons terugstuurt.

Defecten die niet onder de garantie vallen

Wanneer het product defect is wegens normale slijtage kunnen wij dit helaas niet vergoeden. Klachten waar wij geen vergoeding voor kunnen bieden zijn:

  • Normale slijtage van zolen en hakken
  • Kale neuzen bij schoenen door normale slijtage van buitenaf
  • Beschadiging aan de hiel
  • Door verkeerd of intensief gebruik veroorzaakte gebreken
  • Overmatige transpiratie
  • Afgeven en verkleuring van schoenen en kleding
  • Het pillen van kleding of schoenen
  • Gebreken ontstaan door externe invloeden, bijvoorbeeld wrijving, scherpe voorwerpen of chemicaliën
  • Gebreken aan water- en winddichtheid van schoeisel of kleding, tenzij strikt vermeld in de productomschrijving in onze webshop
  • Artikelen die vanwege het model lichamelijke ongemakken veroorzaken, bijvoorbeeld zweten of blaren.

 

IK KAN HET RETOURFORMULIER NIET VINDEN…

Het retourformulier is toegevoegd bij de bestelling, ontbreekt het retourformulier of heb je vragen? Stuur ons een mailtje naar info@cozas.nl of bel naar +31 (0)341 – 414907.